Monday 21 May 2012

DEAR DIARY


Haluu , dear diary :*
weheeee , setelah sekian lama tak menaip kat blog comel nie , rase rindu pulak . muehehe , nie yang TERtaip nie . HEHE , kesian kat blog nih kan , ber"tuan"kan manusia yang tak pandai menaip -____-"

Ocecehh , blog yang bersawang nie aku dah cuci . lantai yang berdebu sudah pun aku mop . ehh ?? apesal masuk sampai ke lantai ? ngek betul . kayy lah , aku tak boleh jenguk kau lama-2 wahai diary comel *tangan kebahu , mata keatas* comel ke ? comel lahh HAHA , penat aku edit :P

Oyeahh , makin lama makin bosan duduk kat rumah sambil goyang kaki setiap saat *setiap saat ?? pegang pensil sambil ketuk2 di kepala . macam tipu je setiap saat tu , OKAYY STOP* baru sedar pensil ade kat tangan aku , bila mase aku menulis ? mcm mne boleh ade pensil , okay misteri yang tak akan dijawab pada jam 1.45 tengah malam nie -___________________-"
nak keje , nak keje , nak kejeee . and nope . mak kate tak boleh , tak boleh , tak boleh . okayy then *masuk bilek , hempas pintu kuat kuat* kesah pulak mak aku -_____-"

" Dialog dintara si emak , si anak serta yang terlibat menjayakan program ini "
aku : mak , eiya nak keje boleh ? *senyum sampai telinga , bukan senang nak pujuk*
mak: tanye abah dulu . *err +.+
aku : abah mesti suruh tanye mak punye . Zzzzzz *buat muka bodoh aku*
mak : tak payah la keje , nanti malas nak belajar . *weheeeeeee , seronoknya dengar jawapan tuh -..- tetibe abah menyampuk . "tak payah laaa . dah call paklang dy cakap jangan bagi keje , nanti dah pegang duit malas nak belajar "
aku : ok *belah masuk bilek , merajuk lah tu

OK TAMAT
dan kesimpulannya aku takkan dapat keje . duduk dalam rumah dan tak keluar-2 . memang sadis :'<
err , sebenarnya aku nak cerita pasal ape eh ? macam mana boleh panjang pulak nie ? grrrr , HANG NAK BACA , BACA LA . TAKMAU BACA TU HANG PUNYA PASAI . AKU TAK PAKSA PUN *loghat utara .

okay lah , aku dah banyak ceramah tak berbayar kat blog comel nie . jom layan video Encik Mimpi . HEHE , bestttttttttttttttttttttttttttttt *angkat dua dua belah ibu jari . jari kaki pon aku angkat . serius best ! haha , byebye dan Assalamualaikum sayang :)

No comments: