Friday, 1 June 2012

Mega Tech Giveaway By MizzsNinie, CikMun And DrFara


Hai , Assalamualaikum all . okayy , contest lagi . jom join . mana tau kot kot ade luck , HEHE . kite pun baru nak berjinak jinak dengan contest . Dan kite tak lah sePOWER deorang yang join contest nie . Papepun good luck babe :)

p/s : kalau tak menang jangan menangis nah , gigit jari takpe  :P


sila klik banner untuk join ye sayang sayang sekalian . takpun anda boleh klik SINI :)
yaaa , hadiah yang lumayan . rugi kalau tak join . kalau ade rezeki alhamdulillah . 

TAG --> Ayu  , farhanah , Dini , puteri , adek anis .

okayy terimakasih . byebye dan Assalamualaikum :)

5 comments:

Nurul Nadia said...

dari segmen sama
join jgk

http://nnaaqua91.blogspot.com/2012/06/mega-tech-giveaway-by-mizzsninie-cikmun.html

GUD LUCK:)

Mrs.BuduBilis said...

salam kenal...singgah dari GA yang sama.. done follow u..

http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/06/mega-tech-giveaway-by-mizzsninie-cikmun.html

amercorner.com said...

singgah sini.. good luck :D

join segment ni gak :D

http://www.amercorner.com/2012/06/segmentnama-saya-superbcantikdan-cunss.html

ada hadiah menarik ditawarkan.

jum, penyertaan adalah terhad :D
300 orang sahaja. sekarang dah ramai yang join. saya takut awak tak sempat pulak kan :D

follow saya gak kalau sudi lah yer :D saya follow sini :D